Monday, June 20, 2011

jumaat yang berkat

hari jumaat..aku balik kampung..dengan member aku lutfi...budak arkib negara...huhuhu..gerak pukul 630...
cilok sana cilok sini sampai HQ pukul 645....turun lrt titiwangsa 650..dapat train 655..haha..sambil 2 tgh texting some 1...dia ckp ada dkt tbs...hurm...

text punye text tinggal 2 stesyen lagi...utk tbs...aku pun ajak jumpe...xsangka dia bg aku time..Alhamdulillah Allah bukakan hatinya utk berkumpa dgn aku...msk ni baru 2 kali..haha...

jumpa...then die bagi aku key chain...aku ckp tq,nice.....kalau tahu blh jmpe baik aku bg je present yg ada kt rmh 2...tapi itu semua urusan Allah..alhamdulillah le dpt jumpe ye dak...

aku beli tiket 730...turun bwh..carik die dkt gate 12....ha jumpe..walaupun aku xtahu die gate mana tapi aku perhatikan je....sorok kat tiang...last2 die nampak..mcm bdk2 aku ni..walaupun dah boleh jadi bpk bdk..hahah..lawak2...

btw aku bersyukur pada mu ya RABB mempertemukan kami walaupun sekejap..amat2 bersyukur...

Dan juga mereka (yang diredhai Allah itu ialah orang-orang) yang berdoa dengan berkata: "Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa. ( furqan : 74 )
"Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku. ( Ibrahim : 40 )
Ketika itu Nabi Zakaria berdoa kepada Tuhannya, katanya:" Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik; sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) doa permohonan". ( Ali - Imran : 38 )

semoga our relationship dapat ke next level..insyaAllah.

No comments: